Календарно-тематичне планування
уроків з:
інформатики
мистецтва
трудового
навчання
для 9 класу
за
індивідуальною формою навчання
на І семестр
2022-2023 н.р.
Маланій Марії Андріївни
Календарно-тематичне
планування
уроків
інформатики
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Правила техніки
безпеки при використанні електроприладів, навчанні та
виконанні практичних робіт за комп’ютером. Вмикання та вимикання ПК. |
2 |
|
Інформація довкола нас. Поняття «інформація». |
3 |
|
Види інформації. Як ми отримуємо інформацію. |
4 |
|
Передача інформації. Способи передачі інформації. |
5 |
|
Обробка інформації. |
6 |
|
Значення комп’ютера в житті людини. |
7 |
|
Перше знайомство зі складовими комп’ютера. |
8 |
|
Ознайомлення з клавіатурою. |
9 |
|
Закріплення навичок роботи з клавіатурою. |
10 |
|
Ознайомлення з мишею. |
11 |
|
Закріплення навичок роботи з мишею. |
12 |
|
Ознайомлення з монітором. |
13 |
|
Закріплення навичок роботи з монітором. |
14 |
|
Ознайомлення з системним блоком. |
15 |
|
Закріплення знань з теми «Будова комп’ютера» |
16 |
|
Узагальнення і повторення. |
Календарно-тематичне
планування
уроків мистецтва
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Вступ.
Техніка безпеки на уроках мистецтва. |
2 |
|
Ща таке пейзаж? Різноманітність
форм навколишнього світу. Прості геометричні форми. Завдання:малювання осіннього лісу. |
3 |
|
Ща таке скульптура? Завдання: ліплення тварин з
пластиліну. |
4 |
|
Слухання музики. |
5 |
|
Аплікація. Правила правильного розміщення аплікації на аркуші. Виконання аплікації “Урожай” з
пластиліну. |
6 |
|
Музичні інструменти: піаніно, гітара, барабан. |
7 |
|
Аплікація з пластиліну птахів. Слухання пісні «Закувала
зозуленька» |
8 |
|
Художники.
Скульптори. Завдання:створення, домальовуючи лінію, цифру, літеру (кольорові олівці, фломастери) |
9 |
|
Порівняння
мистецьких творів. Ліплення з пластиліну. Завдання: ліплення рибки. |
10 |
|
Що таке темп у музиці? Слухання музики різних темпів. |
11 |
|
Малювання відбитками пальчиків,
змочених у фарбу, простих за формою
об’єктів природи: метеликів, павучків, квітів. |
12 |
|
Слухання і вгадування музики різних інструментів. |
13 |
|
Малювання орнаменту. Створення аплікації з паперу «Рушничок». Слугання
пісні «Ой рушник рушничок» |
14 |
|
Аплікація з паперу «Вишита сорочка»
Слугання пісні «А сорочка мамина біла-біла» |
15 |
|
Коляда. Слухання колядок. |
16 |
|
Узагальнення і повторення. |
Календарно-тематичне
планування
уроків
трудового навчання
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Правила безпечної поведінки під час уроків трудового
навчання. Правила організації робочого місця на уроці. Ознайомлення з
матеріалами та інструментами. |
2 |
|
Пластилін. Властивості
пластиліну. Кольори пластиліну. Правила
роботи з пластиліном. Розминання, відщіпування, розкачування пластиліну. |
3 |
|
Ліплення з пластиліну дерев, квітів. |
4 |
|
Аплікація з пластиліну
«Казковий ліс». |
5 |
|
Природні матеріали: листя, квіти, плоди. |
6 |
|
Властивості природного матеріалу. Збирання природного матеріалу. |
7 |
|
Аплікація з листя та квітів на картоні. |
8 |
|
Аплікація «Їжачок» з використанням
насіння соняшника та пластиліну. |
9 |
|
Аплікація «Сонечко» з використанням
осінніх листків та пластиліну. |
10 |
|
Правила
організації робочого місця при роботі
з конструктором. Види
конструкторів Деталі конструктора.
|
11 |
|
Складання деталей конструктора за зразком. |
12 |
|
Складання
пазлів, розрізних малюнків. |
13 |
|
Складання пазлів
«Зимові розваги» |
14 |
|
Папір. Властивості паперу. Кольори паперу. Засоби
праці та приладдя для роботи з папером, їх призначення та правила
користування. |
15 |
|
Складання паперу. Складання цілого аркуша паперу із
частин. Виготовлення конверту із паперу |
16 |
|
Узагальнення і повторення. |
Коментарі
Дописати коментар