Календарно-тематичне планування
уроків з:
Української
мови
Математика
Я досліджую
світ
Англійської
мови
Образотворчого
навчання
Інформатики
Фізичної
культури
для 4 класу
за
індивідуальною формою навчання
на І семестр
2022-2023 н.р.
Маланій Марії Андріївни
Календарно-тематичне
планування
уроків української мови
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Мова
і мовлення. Тема для спілкування: «Правила поведінки на уроці» Робота з дитячою книжкою. |
2 |
|
Слова,
які відповідають на питання хто? що? Складання речень за малюнками. |
3 |
|
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Тема для спілкування: «Правила дорожнього
руху» |
4 |
|
Зкув і буква «А,а». Складання речень за малюнками |
5 |
|
Зкув і буква «О,о» Добирання відповідних означень до
слів «захисник» - який?, «захисниця» - яка? |
6 |
|
Зкув і буква «І,і»
Перегляд мультфільмів про роботів. Діалог «Чи полегшують роботи
побут?» |
7 |
|
Закріплення вивчених букв. Написання їх. Складання
розповіді за малюнками. Вправа на
доповнення незавершених речень. |
8 |
|
Списування вивчених букв. |
9 |
|
Читання і обговорення оповідання «Найкращий друг». Відгадування
загадок. |
10 |
|
Лічилка. Написання вивчених голосних букв. |
11 |
|
Бесіда на тему «Здоровий спосіб життя. Що це?». Гра «Що
корисно для здоров’я?» |
12 |
|
Диктант вивчених букв. Вивчення лічилки. |
13 |
|
Зкув
і буква «У,у»Скоромовка. Читання вивчених букв. |
14 |
|
Читання оповідання В.Сухомлинського «Конвалія»; «Всі
добрі люди – одна сім’я». Обговорення
побаченого і почутого. Переказ. |
15 |
|
Зкув і буква «Е,е»Складання речень за малюнками.
Написання вивчених букв. |
16 |
|
Слухання казки «Де сонечко живе?» Читання вивчених літер. Написання вивчених букв. |
17 |
|
Зкув і буква «И,и». Пряме і переносне значення слів. Вправа «Чарівні перетворення» (цифри/букви у
малюнках). |
18 |
|
Написання вивчених букв. Відгадування загадок. |
19 |
|
Читання вивчених букв. |
20 |
|
Читання напам’ять лічилки. Написання голосних букв. |
21 |
|
Слухання української народної казки «День і ніч». |
22 |
|
Визначення «кольорів зими». Бесіда «Що змінилося
довкола?» Інсценізація – імпровізація «Як зимують тварини» |
23 |
|
Зима. Зимові місяці. Зміни у
рослинному і тваринному світі. Слухання вірша. |
24 |
|
Написання вивчених букв. Вивчення вірша напам’ять. |
25 |
|
Дидактична гра «Веселий тиждень». Читання букв. |
26 |
|
Назви істот і неістот. Дидактична гра «живий неживий» |
27 |
|
Написання вивчених голосних букв. Способи вітання. |
28 |
|
Слухання і вивчення напам’ять вірша. Повторення написання вивчених букв. |
29 |
|
Діагностична робота з вивчених букв. |
30 |
|
Свята у моєму житті. Написання букв. |
31 |
|
Підсумковий урок. |
Календарно-тематичне
планування
уроків математики
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Правила
поведінки на уроці. |
2 |
|
Число й цифра 1. Написання цифри 1. Розміщення предметів (між, під,
над, на). Геометричні фігури. |
3 |
|
Число й цифра 2. Багато.
Мало. Кілька. Написання цифри 2. Квадрат. |
4 |
|
Число й цифра 3. Однаково. Більше. Менше. Написання цифри
3. Трикутник. |
5 |
|
Додавання. Знаки «плюс» (+)
і «дорівнює» (=). |
6 |
|
Точка. Пряма. Крива.
Відрізок. Креслення відрізків. |
7 |
|
Число й цифра 4. Написання цифри 4. Прямокутник. |
8 |
|
Віднімання. Знак «мінус» (-). Написання прикладів. |
9 |
|
Число й цифра 5. Написання цифри 4. |
10 |
|
Попереднє й наступне числа. Напичання вивчених цифр. |
11 |
|
Парні
і непарні числа. |
12 |
|
Додавання.
Знак «плюс»(+). Написання прикладів. |
13 |
|
Розв’ування
прикладів в межах 5. |
14 |
|
Повторення про
відрізок. Креслення
відрізків. |
15 |
|
Діагностувальна
робота. |
16 |
|
Число й цифра 6. Розв’язування прикладів. |
17 |
|
Число й цифра 7. Креслення відрізків. |
18 |
|
Повторення
написання вивчених цифр. |
19 |
|
Розв’язування
прикладів у межах 7. |
20 |
|
Повторення
парних і непарних чисел. |
21 |
|
Повторення
геометричних фігур. |
22 |
|
Число й цифра 8. Розв’язування прикладів. |
23 |
|
Додавання
і віднімання виразів у межах 8. |
24 |
|
Число й цифра 9. Креслення відрізків. |
25 |
|
Число й цифра 0. Дії з нулем. |
26 |
|
Повторення
написання вивчених цифр. |
27 |
|
Повторення
геометричних фігур. |
28 |
|
Число 10.
Запис числа 10. |
29 |
|
Розв’язування
прикладів у межах 10. |
30 |
|
Діагностувальна
робота. |
31 |
|
Узагальнення
і повторення. |
Календарно-тематичне
планування
уроків Я досліджую світ
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Безпека на уроці. Наша Батьківщина – Україна. |
2 |
|
Минуле нашої країни. |
3 |
|
У кожного свій, найкращій рідний край. |
4 |
|
Природа мого рідного краю. |
5 |
|
Сучасний день нашої країни. |
6 |
|
Державні символи України. |
7 |
|
Цінність природи для життя. |
8 |
|
Значення Сонця і повітря для життя. |
9 |
|
Вода запорука життя. |
10 |
|
Рослини – окраса Землі. Якими бувають рослини? |
11 |
|
Дерева. Кущі. Трава. |
12 |
|
Світ рослин. Мої спостереження. Якими бувають культурні
рослини? |
13 |
|
Рослини рідного краю. |
14 |
|
Діагностувальна робота. |
15 |
|
Тварини – багатство нашої планети. |
16 |
|
Світ тварин. Хто такі тварини і птахи? |
17 |
|
Взаємозв’язки в природі. Природа в небезпеці. |
18 |
|
Природа потребує охорони. |
19 |
|
Дикі тварини. |
20 |
|
Свійські тварини. |
21 |
|
Які тварини проживають в Україні. |
22 |
|
Діагностувальна робота. |
23 |
|
Свята і Україні. |
24 |
|
Що таке народні і державні свята? |
25 |
|
Державні свята України. |
26 |
|
Народні свята України. |
27 |
|
Пори року. |
28 |
|
Зима і Весна Ознаки. |
29 |
|
Літо і осінь. Ознаки. |
30 |
|
Діагностувальна робота. |
31 |
|
Узагальнення і повторення. |
Календарно-тематичне
планування
уроків
англійської мови
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Вступний
інструктаж. Привітання Hello!
Hi! |
2 |
|
Класні інструкції: listen, stand up, say
‘‘hello’’, sit down, sing |
3 |
|
Доброго
ранку! Розвиток навичок усного
висловлювання. Види
привітань. Good morning, good
afternoon, good evening, Good night |
4 |
|
Прощання. Скоро побачимось. Goodbye.
Bye. |
5 |
|
Повторення вивченої
теми. |
6 |
|
Особливості привітання та знайомства. How old are you? What’s
your name? |
7 |
|
Як тебе звати? Розвиток навичок усної розповіді. What is your name? My name is … |
8 |
|
Де ти живеш? Розвиток усного мовлення. Where do you live? |
9 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
10 |
|
Розвиток навичок усного рахунку. Лічба до 5. One, two, three, four, five. |
11 |
|
Цифри: one, two, three, four, five. |
12 |
|
Повторення мовного
матеріалу з попередніх уроків. |
13 |
|
Розвиток
навичок усного рахунку. Лічба до 10. Six, seven, eight, nine, ten. |
14 |
|
Цифри: Six, seven, eight, nine, ten. |
15 |
|
Повторення мовного
матеріалу з попередніх уроків. |
16 |
|
Узагальнення і повторення. |
Календарно-тематичне
планування
уроків образотворчого навучання
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Вступ.
Техніка безпеки на уроках образотворчого
навчання. |
2 |
|
Ща таке пейзаж? Різноманітність
форм навколишнього світу. Прості геометричні форми. Завдання:малювання осіннього лісу. |
3 |
|
Ща таке скульптура? Завдання: ліплення тварин з
пластиліну. |
4 |
|
Слухання музики. |
5 |
|
Аплікація. Правила правильного розміщення аплікації на аркуші. Виконання аплікації “Урожай” з
пластиліну. |
6 |
|
Музичні інструменти: піаніно, гітара, барабан. |
7 |
|
Аплікація з природніх матеріалів. |
8 |
|
Художники.
Скульптори. Завдання:створення, домальовуючи лінію, цифру, літеру (кольорові олівці, фломастери |
9 |
|
Порівняння
мистецьких творів. Ліплення з пластиліну. Завдання: ліплення рибки. |
10 |
|
Що таке темп у музиці? Слухання музики різних темпів. |
11 |
|
Малювання відбитками пальчиків,
змочених у фарбу, простих за формою
об’єктів природи: метеликів, павучків, квітів. |
12 |
|
Слухання і вгадування музики різних інструментів. |
13 |
|
Малювання орнаменту з рослинних форм. |
14 |
|
Коляда. Слухання і виконання колядки. |
15 |
|
Зимові свята. Композиція з
пластиліну«Зимовий ліс» |
16 |
|
Узагальнення і повторення. |
Календарно-тематичне
планування
уроків
інформатики
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Правила техніки безпеки при використанні електроприладів, навчанні та виконанні практичних робіт
за комп’ютером. Вмикання та вимикання ПК. |
2 |
|
Інформація довкола нас. Поняття «інформація». |
3 |
|
Види інформації. Як ми отримуємо інформацію. |
4 |
|
Передача інформації. Способи передачі інформації. |
5 |
|
Обробка інформації. |
6 |
|
Значення комп’ютера в житті людини. |
7 |
|
Перше знайомство зі складовими комп’ютера. |
8 |
|
Ознайомлення з клавіатурою. |
9 |
|
Закріплення навичок роботи з клавіатурою. |
10 |
|
Ознайомлення з мишею. |
11 |
|
Закріплення навичок роботи з мишею. |
12 |
|
Ознайомлення з монітором. |
13 |
|
Закріплення навичок роботи з монітором. |
14 |
|
Ознайомлення з системним блоком. |
15 |
|
Закріплення знань з теми «Будова комп’ютера» |
16 |
|
Узагальнення і повторення. |
Календарно-тематичне
планування
уроків
фізичної культури
№ уроку |
Дата |
Тема |
1 |
|
Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор. Вправи
для формування правильної постави. |
2 |
|
Життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба. |
3 |
|
Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки.
Різновиди ходьби. |
4 |
|
Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета .
Різновиди бігу. Рухливі ігри. |
5 |
|
Біг із високим підніманням стегна. Комплекс ранкової
гімнастики. Правила чесної гри. |
6 |
|
Ходьба на пальцях,
п’ятах.
Рухливі ігри |
7 |
|
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим
підніманням стегна. |
8 |
|
Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання
м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги. |
9 |
|
Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань.
Рухливі ігри |
10 |
|
ЗРВ без предметів.
Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
11 |
|
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. |
12 |
|
Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і
ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили
тулуба в різних напрямах у положенні стоячи |
13 |
|
Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод,
ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними
положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із
підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки ) |
14 |
|
Вправи для розвитку дрібної мотортки рук. |
15 |
|
Кистьова та пальчикова гімнастика |
16 |
|
Узагальнення і повторення. |
Коментарі
Дописати коментар