Календарно-тематичне планування уроків для індивідуальної форми навчання у 4 класі.

 


                                                                                              

Календарно-тематичне планування

уроків з:

Української мови

Математика

Я досліджую світ

Англійської мови

Образотворчого навчання

Інформатики

Фізичної культури

для 4 класу

за індивідуальною формою навчання

на І семестр

2022-2023 н.р.








Маланій Марії Андріївни

 

Календарно-тематичне планування

уроків української мови

№ уроку

Дата

Тема

1

 

 

Мова і мовлення. Тема для спілкування: «Правила поведінки на уроці»     Робота з дитячою книжкою.

2

 

Слова, які відповідають на питання  хто? що?  Складання речень за малюнками.

3

 

 

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Тема для спілкування: «Правила дорожнього руху»

4

 

Зкув і буква «А,а». Складання речень за малюнками

5

 

Зкув і буква «О,о» Добирання відповідних означень до слів «захисник» - який?, «захисниця» - яка?

6

 

Зкув і буква «І,і»  Перегляд мультфільмів про роботів. Діалог «Чи полегшують роботи побут?»

7

 

Закріплення вивчених букв. Написання їх. Складання розповіді за малюнками.  Вправа на доповнення незавершених речень.

8

 

Списування вивчених букв.

9

 

Читання і обговорення оповідання «Найкращий друг». Відгадування загадок.

10

 

Лічилка. Написання вивчених голосних букв.

11

 

Бесіда на тему «Здоровий спосіб життя. Що це?». Гра «Що корисно для здоров’я?»

12

 

Диктант вивчених букв. Вивчення лічилки.

13

 

Зкув і буква «У,у»Скоромовка. Читання вивчених букв.

14

 

Читання оповідання В.Сухомлинського «Конвалія»; «Всі добрі  люди – одна сім’я». Обговорення побаченого і почутого. Переказ.

15

 

Зкув і буква «Е,е»Складання речень за малюнками. Написання вивчених букв.

16

 

Слухання казки «Де сонечко живе?»  Читання вивчених літер.  Написання вивчених букв.

17

 

Зкув і буква «И,и». Пряме і переносне значення слів.  Вправа «Чарівні перетворення» (цифри/букви у малюнках).

18

 

Написання вивчених букв. Відгадування загадок.

19

 

Читання вивчених букв.

20

 

Читання напам’ять лічилки. Написання голосних букв.

21

 

Слухання української народної казки «День і ніч».

22

 

Визначення «кольорів зими». Бесіда «Що змінилося довкола?» Інсценізація – імпровізація «Як зимують тварини»

23

 

Зима. Зимові місяці. Зміни у рослинному і тваринному світі. Слухання вірша.

24

 

Написання вивчених букв. Вивчення вірша напам’ять.

25

 

Дидактична гра «Веселий тиждень». Читання букв.

26

 

Назви істот і неістот. Дидактична гра «живий неживий»

27

 

Написання вивчених голосних букв. Способи вітання.

28

 

Слухання і вивчення напам’ять вірша.  Повторення написання вивчених букв.

29

 

Діагностична робота з вивчених букв.

30

 

Свята у моєму житті. Написання букв.

31

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків математики

 

№ уроку

Дата

Тема

1

 

Правила поведінки на уроці.

2

 

Число й цифра 1. Написання цифри 1. Розміщення предметів (між, під, над, на). Геометричні фігури.

3

 

Число й цифра 2. Багато. Мало. Кілька. Написання цифри 2. Квадрат.

4

 

Число й цифра 3. Однаково. Більше. Ме­нше. Написання цифри 3. Трикутник.

5

 

Додавання. Знаки «плюс» (+) і «дорівнює» (=).

6

 

Точка. Пряма. Крива. Відрізок. Креслення відрізків.

7

 

Число й цифра 4. Написання цифри 4. Прямокутник.

8

 

Віднімання. Знак «мі­нус» (-).  Написання прикладів.

9

 

Число й цифра 5. Написання цифри 4.

10

 

Попереднє й наступне числа. Напичання вивчених цифр.

11

 

Парні і непарні числа.

12

 

Додавання. Знак «плюс»(+). Написання прикладів.

13

 

Розв’ування прикладів в межах 5.

14

 

Повторення про відрізок. Креслення відрізків.

15

 

Діагностувальна робота.

16

 

Число й цифра 6. Розв’язування прикладів.

17

 

Число й цифра 7. Креслення відрізків.

18

 

Повторення написання вивчених цифр.

19

 

Розв’язування прикладів у межах 7.

20

 

Повторення парних і непарних чисел.

21

 

Повторення геометричних фігур.

22

 

Число й цифра 8. Розв’язування прикладів.

23

 

Додавання і віднімання виразів у межах 8.

24

 

Число й цифра 9. Креслення відрізків.

25

 

Число й цифра 0. Дії з нулем.

26

 

Повторення написання вивчених цифр.

27

 

Повторення геометричних фігур.

28

 

Число 10. Запис числа 10.

29

 

Розв’язування прикладів у межах 10.

30

 

Діагностувальна робота.

31

 

Узагальнення і повторення.

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків Я досліджую світ

 

№ уроку

Дата

Тема

1

 

Безпека на уроці. Наша Батьківщина – Україна.

2

 

Минуле нашої країни.

3

 

У кожного свій, найкращій рідний край.

4

 

Природа мого рідного краю.

5

 

Сучасний день нашої країни.

6

 

Державні символи України.

7

 

Цінність природи для життя.

8

 

Значення Сонця і повітря для життя.

9

 

Вода запорука життя.

10

 

Рослини – окраса Землі. Якими бувають рослини?

11

 

Дерева. Кущі. Трава.

12

 

Світ рослин. Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?

13

 

Рослини рідного краю.

14

 

Діагностувальна робота.

15

 

Тварини – багатство нашої планети.

16

 

Світ тварин. Хто такі тварини і птахи?

17

 

Взаємозв’язки в природі. Природа в небезпеці.

18

 

Природа потребує охорони.

19

 

Дикі тварини.

20

 

Свійські тварини.

21

 

Які тварини проживають в Україні.

22

 

Діагностувальна робота.

23

 

Свята і Україні.

24

 

Що таке народні і державні свята?

25

 

Державні свята України.

26

 

Народні свята України.

27

 

Пори року.

28

 

Зима і Весна Ознаки.

29

 

Літо і осінь. Ознаки.

30

 

Діагностувальна робота.

31

 

Узагальнення і повторення.

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків англійської мови

 

№ уроку

Дата

Тема

1

 

Вступний інструктаж. Привітання Hello! Hi!

2

 

Класні інструкції: listen, stand up, say ‘‘hello’’, sit down, sing

3

 

Доброго ранку! Розвиток навичок усного висловлювання. Види привітань. Good morning, good afternoon, good evening, Good night

4

 

Прощання. Скоро побачимось. Goodbye. Bye.

5

 

Повторення вивченої теми.

6

 

Особливості привітання та знайомства. How old are you? What’s your name?

7

 

Як тебе звати? Розвиток навичок усної розповіді. What is your name? My name is …

8

 

Де ти живеш? Розвиток усного мовлення. Where do you live?

9

 

Повторення вивченого матеріалу.

10

 

Розвиток навичок усного рахунку. Лічба до 5. One, two, three, four, five.

11

 

Цифри: one, two, three, four, five.

12

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

13

 

Розвиток навичок усного рахунку. Лічба до 10. Six, seven, eight, nine, ten.

14

 

Цифри: Six, seven, eight, nine, ten.

15

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

16

 

Узагальнення і повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків образотворчого навучання

№ уроку

Дата

Тема

1

 

Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого навчання.

2

 

Ща таке пейзаж? Різноманітність форм навколишнього світу. Прості геометричні форми. Завдання:малювання осіннього лісу.

3

 

Ща таке скульптура? Завдання: ліплення тварин з пластиліну.

4

 

Слухання музики.

5

 

Аплікація. Правила правильного  розміщення аплікації на аркуші. Виконання аплікації “Урожай” з пластиліну. 

6

 

Музичні інструменти: піаніно, гітара, барабан.

7

 

Аплікація з природніх матеріалів.

8

 

Художники. Скульптори. Завдання:створення, домальовуючи лінію, цифру, літеру (кольорові олівці, фломастери

9

 

Порівняння мистецьких творів. Ліплення з пластиліну. Завдання:  ліплення рибки.

10

 

Що таке темп у музиці? Слухання музики різних темпів.

11

 

Малювання відбитками пальчиків, змочених у фарбу,  простих за формою об’єктів природи: метеликів, павучків, квітів.

12

 

Слухання і вгадування музики різних інструментів.

13

 

Малювання орнаменту з рослинних форм.

14

 

Коляда. Слухання і виконання колядки.

15

 

Зимові свята. Композиція  з пластиліну«Зимовий ліс»

16

 

Узагальнення і повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків інформатики

 

№ уроку

Дата

Тема

1

 

Правила техніки безпеки при використанні електроприладів, навчанні та виконанні практичних робіт за комп’ютером.

Вмикання та вимикання ПК.

2

 

Інформація довкола нас. Поняття «інформація».

3

 

Види інформації. Як ми отримуємо інформацію.

4

 

Передача інформації. Способи передачі інформації.

5

 

Обробка інформації.

6

 

Значення комп’ютера в житті людини.

7

 

Перше знайомство зі складовими комп’ютера.

8

 

Ознайомлення з клавіатурою.

9

 

Закріплення навичок роботи з  клавіатурою.

10

 

Ознайомлення з мишею.

11

 

Закріплення навичок роботи з мишею.

12

 

Ознайомлення з монітором.

13

 

Закріплення навичок роботи з монітором.

14

 

Ознайомлення з системним блоком.

15

 

Закріплення знань з теми «Будова комп’ютера»

16

 

Узагальнення і повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків фізичної культури

 

№ уроку

Дата

Тема

1

 

Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор. Вправи для формування правильної постави.

2

 

Життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба.

3

 

Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки. Різновиди ходьби.

4

 

Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Рухливі ігри.

5

 

Біг із високим підніманням стегна. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри.

6

 

Ходьба на пальцях,  пятах. Рухливі ігри

7

 

Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна.

8

 

Вправи з великим м’ячем тримання м’яча; підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги.

9

 

Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри

10

 

ЗРВ без предметів.  Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри .

11

 

Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою.

12

 

Вправи для розвитку гнучкості махові рухи руками і ногами в різних напрямах з амплітудою, що поступово збільшується, нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи

13

 

Вправи для розвитку координації. Подолання перешкод, ходьба на пальцях по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “поза лелеки” із заплющеними очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки )

14

 

Вправи для розвитку дрібної мотортки рук.

15

 

Кистьова та пальчикова гімнастика

16

 

Узагальнення і повторення.

 

Коментарі